Tak to ne, to u nás nehledejte. Linky jsou prováděny pouze štětcem z přírodních materiálů, bez předchozího předkreslování či olepování. Pěkně od ruky, jako v továrně. Jen už je zákazníky vyžadována větší přesnost a kvalita, než u tehdejší sériové výroby......

Správná otázka. Samozřejmě jsme jen lidé, může se stát nehoda, ale věnujeme dílům maximální péči. Když už k nehodě dojde, vše s Vámi řešíme obratem. Nikdy se nesnažíme díly opravit či zamaskovat poškození. Aby vše proběhlo bez komplikací, zabalte díly do jemných materiálů, nikdy do smršťovací fólie. Vyrobí Vám na povrchu neodstranitelné mapy. A my se o ně postaráme jako o vlastní.

Motorka musí být rozebraná na díly. Díly musí být nalakované finální vrstvou, linky jsou poslední vrstva. Můžete je následně zalakovat, ale v originále to tak nebylo. Nesmí být lestěné a navoskované, tyto moderní přípravky ucpávají póry v barvě a jdou velmi špatně odstranit. Linka pak na laku vytváří mastná očka a nezalije se. 

 Velmi častá otázka našich zákazníků. Linkujeme podle původních postupů, zlatá barva má syntetický lakový základ a kovovou příměs. Lak se liší od původního vyšší kvalitou a UV stabilitou. Na barevné linky používáme klasické syntetické barvy, aby byla zachována nesymetrie linky. Hůře se totiž rozlévají, než americké linkovací.

Mohlo by Vás zajímat


Linkujeme také tyto veterány

Předválečné

  • Jawa 350 SW
  • Jawa 350 OHV
  • OHC
  • Jawa 250 SPECIÁL

Poválečné

  • Jawa 250
  • 350 Ogar
  • Pérák
  • Jawa 500 OHC
  • Jawa 500 OHV
  • Jawa 250
  • 350 Kývačka
  • Jawa 250
  • 350 Panelka
  • Jawa 250
  • 350 SPORT
  • Sidecar Velorex 560, 561
  • PAV 40, 41

Jiné

Samozřejmě pokud máte zájem o jiný motocykl, či dokonce automobil, stačí zavolat a jistě najdeme řešení.